Hľadáme komunikatívnych ľudí s príjemným vystupovaním, ktorí by nám pomohli zvládnuť covidovú situáciu ako telefonická podpora pre občanov z hľadiska poskytovania informácií o protipandemických opatreniach.

  • Si komunikatívna/y a trpezlivá/ý?
  • Vieš si zachovať príjemný, profesionálny prístup za každých okolností?
  • Si zručná/ý v exceli a vo worde na používateľskej úrovni?
  • Chceš robiť prácu, ktorá má zmysel a zároveň byť užitočná/ý pre spoločnosť v týchto náročných časoch?
  • Máš čas a chceš si privyrobiť?
  • Strácaš sa občas v zmenách protipandemických opatrení a chceš mať neustály a jednoznačný prístup k aktuálnym informáciám?

Ak si odpovedal/a na všetky body „ÁNO“ a chceš pracovať na mieste, kde je zdravie zamestnancov a občanov SR (fyzické aj duševné) prvoradé, tak neváhaj a pošli nám vyplnený dotazník na e-mailovú adresu kkcnabor@health.gov.sk

* V prípade relevantných manažérskych zručností a skúseností možná práca aj na pozícii Supervízora.

Miesto výkonu práce:
Pracovná doba:
Plat:
Nástup:

Mamateyova 17, Bratislava
práca na zmeny vrátane víkendov - dohodou
od 7 Eur/hod.
čo najskôr (ASAP :-) )


Dotazník k prihláseniu sa do call centra - telefonická podpora pre občanov z pohľadu protipandemických opatrení Dotaznik-CC-nabor.xls